Çocukta yaparım, çocuğumla tatilde :)

Oğlum 3 aylıkken ilk uzun yolculuğumuza çıktık. İstanbuldan ilk olarak Sinop' a doğru yolculuğa çıktık. Şükürler olsun oğlum yolda hiç üzmedi beni.
Hamileyken hep derdim, inşallah çocuğumda benim gibi gezmeyi sever diye. Suanlık gezmeyi cok seviyoruz, inşallah hep böyle devam eder. Sinoptan Kareler
Eşimin memleketinden sonra şimdi de sıra da deniz tatilimiz vardı. Sinoptan Keşan-Erikliye geçtik. İlk defa gittik, eriklide pek otel, apart yok yani birkaç tane mevcut. Genelde herkes kiralık evlerde kalıyor. Zaten biz kalabalık gittiğimiz için ev daha uygun oldu. Evleri cok güzel, genellikle iki katlı ve bahçeli. Sanırım biz pek zamanında gitmedik ağustos ayında gittiğimiz için hava 39 dereceyi gösteriyordu. Gündüz sadece denize girdik, gezmeye gitmek istesek de sıcaktan hiç çıkamadık. Akşamları upuzun bir çarşı kuruluyor, akşamları gezmesi güzel. Denizi öğlen saatlerinde temiz ve güzel oluyor, eğer öğleden sonra akşama doğru girerseniz deniz fazla bulanık ve kirli oluyor. Yinede güzeldi, ama bana sorarsanız çekirdek aile olarak tatile gidilecekse hersey dahil rahat edilecek bir otel en makbulü. Bakalım artık inşallah seneye :) Kerem ege ilk defa denizle tanıştı. Doktorumuzdan izin aldık. Ama ben yinede sadece ayaklarını soktum denize. Deniz soğuk olmasına rağmen çok sevdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder