Kerem Ege'nin Odası


Hamileliğimin başından beri bebek odaları ile ilgili girmediğim internet sitesi kalmamıştır sanırım. Benim için öncelik sade ve şık olmasıydı. Hayvanlı ve fazla figürlü seyleri sevmiyorum. O yüzden biraz zorlandım desem daha doğru olur. Çünkü nereye gitsem halı, perde vs bakmak için çocuk odası dediğimde hemen bana karmakarışık, hayvan figürleri olan ürünleri gösteriyorlardı.

Halıyı bile oğlum doğduktan sonra aldık. Aslında halı benim değil eşimin zevkiydi ben yine her zamanki gibi sade istiyordum. Mavi renk geçişleri olan bir halı alacaktım ama onun çok beğendiğini görünce kendisini kırmak istemedim ama daha sonra bende sevdim. Hadi başlayalım odayı gezmeye.



Mobilyalarımızı özel yaptırdık. Halı ise eko halı çocuk odası serisidir.
Nevresim modellerimiz deniz, çapalı olan cottonbox diğeri ise karaca home.

Oğluşum hala yatak odasında park yatağında yatıyor. İnşallah 7-8 aylarında odasında yatırmaya başlayacağım. Şuan için sadece gündüzleri yatırıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder